Składanie zamówień w drukarni internetowej cmyk24.pl odbywa się za pomocą kilku kroków. Ikonki umieszczone na stronie głównej prezentują asortyment naszej drukarni.
1. Wybór kategorii spośród umieszczonych na głównej stronie ikonek.
2. Wybór szczegółowych właściwości produktu: formatu, papieru, koloru, uszlachetniania, wykończenia.
3. Wybór czasu realizacji (Standard lub Ekspres) i nakładu druku.
W celu ułatwienia składania zamówień, na naszej stronie zostały umieszczone makiety, skonstruowane tak by w prosty i prawidłowy sposób przygotować zamówienie.
Przed rozpoczęciem projektowania należy zapoznać się z instrukcjami umieszczonymi na stronie Przygotowanie prawidłowego pliku.
Po wybraniu nakładu oraz czasu realizacji zamówienia pojawi się okno z podsumowaniem zamówienia.
Finalizacja zamówienia
Finalizacja zamówienia odbywa się poprzez:
1. Wgranie pliku z gotowym projektem. Przesłanie pliku do drukarni odbywa się za pomocą :
- upload przez stronę, jest to opcja zarezerwowana do małych plików o rozmiarze do 50mb
- umieszczenia pliku na FTP (więcej informacji w Upload przez FTP).
2. Określenie sposobu płatności i wybranie dokumentu potwierdzającego zakup (paragon lub faktura).
3. Wybór adresu dostawy.
4. Po prawidłowym przebiegu finalizacji zamówienia pojawi się komunikat o przekazaniu zamówienia do realizacji.